Reklamacje i zwroty

Rezygnacja z zakupów

Nasz sklep respektuje prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zwartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem otrzymamy oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres siedziby firmy.

Po otrzymaniu oświadczenia skontaktujemy się, by wyjaśnić ewentualne nieścisłości. Można także zrezygnować z części zakupów – prosimy o zamieszczenie takiej informacji w oświadczeniu.

Wymiana towaru

Jeśli po otrzymaniu przesyłki okaże się, iż np. wymiary są nieodpowiednie, najłatwiejszym sposobem rozwiązania problemu jest wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie ponowny zakup towaru we właściwym rozmiarze. Po otrzymaniu oświadczenia niezwłocznie zostaną Państwu zwrócone pieniądze za zakupiony towar na podany przez Państwa numer konta bankowego. W przypadku gdy chcą Państwo przeznaczyć już wpłacone pieniądze na poczet tego samego produktu w innym rozmiarze, prosimy o kontakt.

Reklamacje

Jeśli po rozpakowaniu towaru zauważą Państwo wady towaru lub przesyłka dojdzie do Państwa uszkodzona, mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji. Wystarczy jak najszybciej wypełnić zgłoszenie reklamacyjne i wysłać je na nasz adres. Prosimy o dokładny i szczegółowy opis wady towaru, mogą Państwo również wysłać zdjęcia wady, co ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.

Zwrot pieniędzy

Po rozpatrzeniu oświadczenia zwrotu lub po uwzględnieniu reklamacji i otrzymaniu towaru, zwrócimy Państwu pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni roboczych. Pieniądze zostaną wpłacone na konto bankowe, które podali Państwo w oświadczeniu. Kwota, którą Państwo otrzymają to wartość towaru + najtańszy koszt dostawy dostępny w naszym sklepie. W tytule przelewu znajdzie się numer zamówienia, którego dotyczy zwrot bez podania nazwy towaru oraz nazwy sklepu internetowego, tak by wpłata nie wyróżniała się od innych dla osób postronnych! Jeżeli zwracają Państwo jedynie część produktów z zamówienia, zwracany koszt przesyłki jest proporcjonalny do zwracanych i pozostawionych towarów.

Adres do wysyłki towarów

Jeśli Państwo chcą sami odesłać do nas zwracane lub reklamowane towary, proszę przesłać je odpowiednio zabezpieczone i zapakowane na adres:

Ant3D Dawid Piwowarski
ul. Stawowa 55B/24
45-763 Opole

Proszę koniecznie załączyć swoje dane adresowe, nr zamówienia, a także odpowiednie dokumenty (oświadczenie odstąpienia od umowy, zgłoszenie reklamacyjne).

Ważne informacje

  • Zwrot lub reklamacja nie zostanie uwzględniona jeśli towar posiada oznaki użytkowania (jest poplamiony, uszkodzony, etc.), zostanie przesłany w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania
    z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art 34 ustawy o prawach konsumenta).
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art 38 ust 5 ustawy o prawach konsumenta).

Wzory pism do pobrania